30+2 den ocak annelerine selammm 👋🏻🥰 En son kontrole 3 hafta önce gittim tekrar 32. Haftada gidicem rapor için, ama dayanamıyorum merak ediyorum ne alemde diye hareketleri fazlalaştı ve artık daha güçlü tekmeler 😂 sizde durumlar nasıl kaç haftalık oldunuz ?