Ahahgshrbbr Kizlar 31 haftalik gebeyim calisiyorum tepki vermeyin ama bana yardimci olurmusunuz normalde bebegimin harakerlerini serr bir sekilde hissediuordum su anda ve dün hic oynadigini hissetmedim ne yapmam lazim doktora gidkcem ama patronun gelmesini bekliyorum cikamiyorum isden
sonsuzmasalim Ahahgshrbbr neden tepki verelim ki? bende 32 haftalik olana kadar calistim 🙄 bazen cok stressde oldugun zaman da haraketlerini hissetmemeye bilirsin hemen endiselenme iyiyi düsün iyiyi olsun. Patronun gelince de sakin bir sekilde doktora git ve kontrolunu yaptir. Eminin ki stressden hissetmemissindir ve bir seyi yoktur🙈😘
Smiley87 Ahahgshrbbr kendini yorduysan bebek de yorulmuş olabilir , biraz dinlen çikolata meyve suyu falan ye , hissedersin inşallah merak etme 🤗
Ahahgshrbbr sonsuzmasalim ya su an hastayjm grip bir sey icemiyorum yiyemiyorum acaba bundan dolayimi diyorum :(
Smiley87 Ahahgshrbbr korkma gripten bebeğe birşey olmaz Allah’ın izniyle , sen gripken çalışıyorsun halsiz düşmüşsündğr bebiş de etkilenmiştir dinlen tatlı birşeyler ya hissedersin inşallah , ayrıca belki uyuyor canım rahat bırak çocuğu 🤗👶🏻😁
Cns_mry Ahahgshrbbr bende hastaykrn bebegımın hareketleri azalmıstı benı de korkutmuştu hasta olunca bebekde etkılenıyo olabılır
aslhnyz Ahahgshrbbr ben geçenlerde bir gün gece 10a kadar bir kez bile hissetmedim hareketlerini 30 haftanın içindeydim tam artık hastaneye gidelim dediğimiz anda başladı yavru kuşum dinlenme imkanınız varsa biraz uzanın tatlı yeyin su için solunuza yatarsanız daha çok hareket ediyor nstye girdim geçen hafta sırtüstü yattığımda hareketleri çok azdı 3 kez nstye bağlandım sola yatınca başladı hareketleri
Ahahgshrbbr aslhnyz ya benm kasiklarim agriyor doktora dedim hic oralk bile olmadk acikcasi su andada gribim dun degil ondan onceki gun gittim gayet guzel dedi ama su an hissedemiyorum kahvalti yapim artik dedkkleri gibi arkadaslarin cikolara falan yiyim insAllah oynar gercekden kafayi yicem
Ahahgshrbbr Smiley87 ay insAllah uyuyordhr babasina cok tepki verirdi dün hic tepki vermedi dedim uyuyordur geceleri uyandirirdi ama onuda yapmadi sabah hastaneye gidixektim bizim doktor yokmus o yuzden gitmedi :/
Smiley87 Ahahgshrbbr kahvaltını daha yapmadın mı çocuk açlıktan halsizdir 😬 hamilesin sık sık birşeyler ye bebişine iyi bak 🤗
aslhnyz Ahahgshrbbr inşallah gönlünü ferah tut ama için rahat edecekse git görün tabi evlat bu sonuçta nasıl hissettiğini anlayabiliyorum
Ahahgshrbbr Smiley87 kiz mkdem kabul etmiyor cikarasim geliyor herseyi 7 de bir seyler yedim calismaya basladim simdide bir seyler atistirim dedim
Smiley87 Bu benim 2. Hamileliğim , ilkinde tatlı yediğim zaman kızım karnımda taklalar atardı resmen 😂
ysmmnk Ahahgshrbbr ne olur ihmal etmeyin doktorunuza görünün, hatta acile gidin nstden kalp atışı baktırın, evham panik yaptırmak istemiyorum ama hareketler çok önemli, iki saat hareket etmezse beni ara der bnm doktorum, muhakkak görünün.
Ahahgshrbbr ysmmnk ya doktoru aradim hastanede yokum dedi bir seyler ye korkma dedi 2 fun once baktik kilosu falan sukur iyiydj dedi
Oyakubra Ahahgshrbbr canım benımde 31 . hafttda çok hareketliydi 2 gun sadece cok hafif hafif hissettim aklım çıktı bağzen hiç oynamdı doktora gittim bu haftalardaa yeri daraldığı için herzaman hissetmessin dedi ve uykuyada meiilli olurlarmış sen kalbini ferah tut aynı seyi bende yasadım
Ahahgshrbbr Oyakubra ay insAllah uyuyordur valla yoksa aklim cikicak sert sert vuran bebisim yok vurmuyo
Oyakubra Ahahgshrbbr canım benımde 31 . hafttda çok hareketliydi 2 gun sadece cok hafif hafif hissettim aklım çıktı bağzen hiç oynamdı doktora gittim bu haftalardaa yeri daraldığı için herzaman hissetmessin dedi ve uykuyada meiilli olurlarmış sen kalbini ferah tut aynı seyi bende yasadım ve bende griptim :) ama sen genede görün için rahat etsin