35 haftadayim bebeğim hala yan duruşta ve döneceğini sanmıyorum, yalancı kasılma bile yaşamıyorum bu duruşlarda bebek haftası gelince doğumu kendi başlatıyor mu acaba? Dönmeyenlerin nasıl oldu süreci ben sezaryen bile olsam bebek doğumu kendi başlatsin ondan sonra alınsın istiyorum anne bebek dostu sezaryen olarak ama sanki hiç başlatmaz gibi geliyor