ayanarta1 Ardkaslar merhaba gebelik şüphesi ile ilişkiden 10 gün sonra kan verdim beta 1.61 çıktı sizce sonuç ne oluyor yarın diş randveum var ona göre gideceğim emin olamadim şimdi ben
tugcesakzci ayanarta1 değere göre gebelik yok. 5 ve üstü olması gerekiyor gebelik için ama yükselme ihtimali var kanı erken vermişsiniz zaten normal çıkmaması
ayanarta1 tugcesakzci ya ben dişe gideyim mi ne yapayım bilemedim şimdi yükselme ihtimali var diyorsunuz
tugcesakzci ayanarta1 valla bence riske atma canım. Normalde gebelik olmadığı durumlarda beta 0.100 dür klasik değer. Senin değerin yükselme aşamasında olabilir. Bat ne zaman bu arada?
Cankuss35 ayanarta1 ya alakası yok ben birkere vermiştim ve korunuyordum biliyordum hamilelik olmadığını 2.30 çıktı . 5 üzeri gebelik öyle olsa 2 üzeri gebelik denir .gebe değilsiniz gidin dişçiye
ayanarta1 Yusufayazin__annesi kimyasal gebelik olabilirmo yoksa keseyi gördünüz ondan sonraki düştü geçmiş olsun bu arada