YeniGelinMeselesi Hipotroid varmış bende troitlerim çalışmıyormuş hap verdi doktor başladık gebelikte bu nelere sorun açar doktor biraz endişeli söyledi de aklıma takıldı
2bebislianne Benim hep vardı hipotrioif şuan 2.ye hamileyim bi sıkıntı olmuyor ilaçlarınızı düzenli kullanın yeter ☺️
Serendipce Bende kullanıyorum benide korkuttular ama ilaçları kullanınca sorun olmayacağını söylediler