Parsmommy -Hilal- sakatat önerilmiyor. İlk trimester olduğu için zararı olacağını sanmam ama bundan sonraki sürede dikkat etmelisin 🤗
Nursonmez -Hilal- ben 1 kere şırdan yemiştim 2. Trimesterda sonradan öğrendim yenmemesi gerekiyormuş 1 tane yedim bişey de olmadı çok şükür bi daha da yemedim
Gizemd-01 -Hilal- ben doktoruma sordum kendin yapıyorsan iyice pişir ye bişe olmaz dedi. 1 kere yedim. Sürekli yemem ama o zaman canım çok istiyordu yedim bidaha istemedi canım
Yaprakdokumuseverr -Hilal- Ben ilkinde tüm sakatatları yemiştim şimdi 2.de yine yiyorum. Abartmadan her şeyden de yerim.