Sahdormommy Başına gelen var mı doğum dan sonra nasıl bir yol izlendi amaliyata gerek kalmadan düzelen varmı çok üzülüyorum ve perşembe doğurtabilirim şeker hastasısın dediler 38+1 im
Brn_cnn Sahdormommy benim kızımın da sağ bobrek kanalinda genişleme vardı doğumdan sonra 3.gun kontrol edilsin demişti doktorum bakıldı ultrasonla kötü bir şey yok dendi 3ayda bir kontrol ettireceğiz büyük ihtimal kendi düzelir dendi
Happydef Sahdormommy erkek bebeklerde genelde doğumdan sonra geciyormus ilk çiste geçmezse 3. Gün 20. Gün 2 aylıkken diye düzenli periyotlarla kontrol ediyorlar benim kızımda olmuştu sinara yakındı hatırlamıyorum şuan ama 1 yaşındayken normale dönmüştü tedbir olarak 6 ay sonra tekrar götürmüştüm ultrasona. Allah şifa versin korkmayın takip ettirmek onemli
Sahdormommy Happydef ya çok sağolun geçmiş olsun biraz rahatladım İNŞALLAH kontrol ettiririz takip yaparız umarım bizim de geçer
Nssyclk Benim oğlumun sol böbreği de doğuma yakın 9.3 olmuştu. Doğumdan sonra her ay takibini yaptık ultrasonla bakıldı. 4 aylıkken sünnet ettik. 1 yaşında çok şükür normale dönmüştü. Canınızı sıkmayın genelde yaşına gelince düzeliyor.
Nssyclk Ek bir bilgi olarak böbrek genişlemesi olan bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu sık görülürmüş. Çocuk doktoru bana demişti ki ateş vb.durumlarda önce idrar yolundan şüphe edin.