tgbadlgzr Biz başından beri Ensar düşünüyorduk ama kim isim ne koyacaksınız diye sorduğunda Ensar dediğimde herkesin yüzünde farklı bir ifade oluştu. yok Ensar vakfı vs dediler bende soğudum bu isimden. Şimdi aklımdan Yaman geçiyor 😊
gzdehlal-36 Rumeysa2 oğluşumun adı kıvanç olacak bunun öncesinde mert Mete Aslan alperen ayaz Aras vardı aklımızda 🥹