busduuk1914 Buse-2 8de duydum bende, şu doktorlar hemen kürtaj diyorlar ya sinir oluyorum. Bence 9a kadar duyulmazsa bu söylenmeli. İnsanları erkenden strese sokuyorlar
Cucu_01 Buse-2 8.haftamda duyduk 5+6 da kese görmüştük erken gelme dedi doktorum 8.hafta en garantisi demişti
Maral2024 Zeynep_2304 daha öncesinde gitmiş miydin dinlemeye bn 6+2 gttım vajinal ultrason duyulmadı 1 hafta sonra gel duyulmazsa kürtaj dedi 😞
Zeynep_2304 Maral2024 5 haftalık iken gittim keseyi gördük daha sonra 7+2 de gittim vajinal ultrasoyonda duyuldu sende inşallah duyarsın canım kişiden kişiye değişiyor bazıları 8 haftalık iken duyuyorlar o yüzden kötü düşünme
busduuk1914 Maral2024 5. Haftada sıkışıp gitmediğim için normal göremedi keseyi, ilk ultrasonda vajinal baktı sadece kese vardı. Sonra 8de sıkışıp gittim normalden bebeği ve kalp atışını gördük