Ayse-eroglu09 Adetim iki gün gecikti normalde asla gecikmez hatta daha erken geldiği oluyor ya da günü gününe gelir ama iki gündür ne gelen var ne giden var toplam dört tane test yaptım ilk testimde çok belirgin bir hayet çizgi çıktı diğer üçünde tek çizgi çıktı iki yıllık evliyim sol tipim kapalı yumurta rezerviim düşük aşılama tedavisi falan gördüm ama yanıt olmadı arada Bulantı oluyor ama psikolojik olduğunu düşünüyorum adet oldu olacağım gibi ağrım oluyor arada çok şiddetleniyor başına gelen var mı bilgisi olan var mı yazar mısınız kızlar bu ilk testim
2cat1baby Ayse-eroglu09 İdrarı fazla damlatmışsınız bu yüzden yanıltıcı olabilir bu test bir daha yapın