Kızlar yardım edin 🥹 bu gün çatı muayenesi oldum doktor hiç açılman yok dedi.. Nts de sancı da çıkmıyor.. bekliycez dedi.. ama artık çok zorlanıyorum birde küçük bi çocuğum daha var 2.5 yaşında .. hareket edemez oldum.. önerilerinize ihtiyacım vaaar 😓