Nomender Arkadaşlar 35 haftalığız iki gündür bebeğin aşağı indiğini farkettim artık daha rahat nefes alabiliyorum mide kısmim indi ama acaba erken doğum olur mu ? Sizler kaçıncı haftada karnınız aşağı indi
yagmurrrra Nomender 28 haftadan iltibaren hep aşağıdaydı çok zorlanıyordum çıkıcak gibiydi heran.. 36da doğurdum