Mirage06 36+0 oldum arkadaslar 37+0 a kadar mi calisiyoruz son calisma zamani ne Zaman bilgisi olanlar yazabilirmi acaba?
Bittersweet Mirage06 32. Haftaya kadsr normalde. Ama 32 Haftada calisabilir raporu aldıysan o tam 37. Haftanin doldugu gune kadsr oluylr ama tabi zodlaniyorsan doktora gidip erken de alabilirsin calisamaz raporu
Tubagrnc Mirage06 32 de ayrılabilirdin ama rapor almışsın 37 ye kadar çalışabilirsin ama istemiyorum dersen istediğin zaman gidip çalışamaz raporu alabilirsin ister 32+1 ol ister 36+0 istediğin zaman bırak işi ama o gün rapor almalısın
Smiley87 Mirage06 raporda kaçıncı haftaya kadar olduğu yazmıyor mu 🙄 zaten 37 sen sonra çalışmayı düşünüyorsan iş yriinde doğurabilirsin 😬