Esmaxzcv Kızlar 41+2 doğum yaptım suni sancı ile çok kötü geçti doğumum bebeğim gece yanımda kaldı sabah küveze aldılar enfeksiyon varmış kaç günde çıkar hastaneden çok kötüyüm 4 gündür hastanedeyim 🌺
adalinda-35 Esmaxzcv canım benim bebeğimde de enfeksiyon ve solunum sıkıntısı var bugün hastanede 12 günümüz doğduğu günden beri hastanede yogunbakimda yatıyor 😐😐😕
Elfve Allah kavuştursun canım olsun sağlıklı olsun da gelir yanına sen kendini ve sütünü düşün sen iyiyden o da iyi olur
Esmaxzcv Elfve saol canım Allah razı olsun iyi olmaya çalışıyorum ama sütüm gelmedi o yüzden mama vermek zorundadır kaldım bebeğe