Pamuk arkadaşım 7 kayıp yaşadı en son tüp bebekle bir kızı vardı 7 yaşında. İkizlerde birini kaybetti, geçen ay çok zorlu zamanlar geçirdi ve bu bebek doğal yolla nasip oldu ondan sormamı istedi. Yaşadığı yol zorlu, bende kırmak istemedim. Herkes yapıyor nede olsa:)