Elifimrakakyz 3 yaşında oğlum var doğumum çok yakın her an gelebilir bekliyoruz.Kardeşini karnımdayken sevdirmeye çalışıyoruz seviyor ama bazende istemiyorum gelmesin diyor.Muhakkak kıskançlıklar psikolojik sorunlar yaşayacaktır en aza indirmek için elimizden geleni yapacağız birde kız kardeşi oluyor etraftanda ona ilgi alaka daha farklı olucaktır.Biz şöyle birşey düşündük doğum zamanı kardeşinden abisine oyuncaklar ve hediyeler gelicek gelirken kardeşin sana ne getirsin diye sorduğumuzda seçtiği bazı şeyler var.Belki bu şekilde yumuşar.Bence muaneye götürmek Pekde fayda etmeyecektir çünkü henüz küçük kardeşin kan bağın ne olduğunu bilmez ki.Siz sadece sözle resimle anlatsanizda olur