Kızlar bu erken gebelik testinde hep sabah idrarımı lazim yani ben dün gayet pozitif test ettim gayet iki cizgi hemen cikti bugün sabahda cok silik pozitit cikti farkli bi testte ama geri kalan gün icinde yaptigim testler negativ ve persembe günü adet olmam lazim yumurtlamaya göre gittim kan verdim sonucu bekliyorum niye böyle okdu sizce 😊