Kızlar 1,5 yıldır ehliyetim var aslında sürüyorum ama böyle bi sürüp aradan bşr kaç ay geçiyor sonra bidaha direksiyona geçiyorum afallıyorum arada zaman olduğu için genelde eşim öyle geç direksiyona diyor yanımda oluyor gösteriyor kısa mesafe boş arazi de alıştırmaya çalışıyor şimdi araba aldı süreyim diye ama markete bile gitmeye korkuyorum sürüyorum aslında ama pratiğim fazla olmadığı için tırsıyorum ehliyeti manuel almıştım eşim daha rahat edeyim diye otomatik araba aldı markete gidilecek mesela eşime diyorum hadi git gel diye diyor anahtar evde araba kapıda bin git yapabilirsin sürebiliyorsun güveniyorum sana kendime bir şey olmadığı sürece ufak tefek kaza yapsam kızmaz bile söylüyor zaten korkma diye market mesela evime 5 dk sizce tek başıma alıp götürsem markete böyle böyle o korkumu yenebilir miyim yoksa sürekli yanımda birinin olmasını istersem bu süreç çok uzayacak gibime geliyor 🥺🥺🥺