Sultanoncul Merhaba kızlar 7+3 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim nerdeyse 2 haftadır göğsümde inanılmaz hassasiyet acı söz konusu ve dokundukça elime bişey geliyo randevu aldım doktora gidicem ama öncesinde başına gelen varmı acaba diye sizlere sormak istedim
Zseda Sultanoncul benim iki göğsümde de kitleler mevcut. Ama gebelik olduğundan beri o kitlelerde büyüme farkettim ve inanılmaz canim aciyor. Yürürken bile ağrıyı hissediyorum. Normal olduğunu düşünüyorum. Umarım normaldir yani
Bburrcu Sultanoncul bende 10+4 hamıleyım ilk başlarda hassasıyet vardı bende korktum ıyıce acımaya basladı sudyen bıle takamıyorum progestan kullanıyorum buda tetıklermıs doktora sorduğumda korkacak bişey yok dedı damarlar sertlesıyomus aıle hekımıde süt bezlerı kendini hazırlıyo korkma dedı