Mrveeebade Kızlar yenidoğan için hangi bezi önerirsiniz en iyisi prima ama çok pahalı , onun haricinde ne öneriyorsunuz 😇 bide ıslak mendil ne önerirsiniz
Canann1601 Mrveeebade ben sleepy aldım ama stok yapmadm iki paket yenidoğan aldım Çünkü bebebegin cildine hangi bezin iyi geleceğini doğduktan sonra deneyerek öğreneceğim. Prima evet çok pahalı ama mesela benim ablam yigenimde Prima aldı pişik oldu sonra sleepy aldı iyi geldi mesela. Bebeğin cildine gore değişiyor. Islak mendil de almadm pamuk kullanacağım