Selam canım anneler bugün itibariyle tam 9 haftalık olduk bu süreçte dışarıdan hazır paketli gıdalar tüketmemeye çalışıyorum ancak canım çok fazla çiğ köfte çekiyor hatta aşeriyorum bile diyebilirim sizce çiğ köfte yemek zararlı olur mu yesem bişey olur mu yoksa kendimi tutup yememeli miyim