Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim alt karın bölgemde ve bel bölgemde adet olacakkmışım gibi sancı oluyor normal mi yaşayan var mı doktorum bunun için duphaston verdi 5 gündür kullanıyorum ama hâlâ var yaşayanlarınız var mı ha diye doktora gidecek bi yerde de ikamet etmiyorum