Seeddaa benide sağlık ocağı çağırmadı doktoruma söyledim tek doz olman yeterli dedi.sonra sağlık ocağından randevu aldım ama aşı yoktu iki gün sonra geldi ve gidip oldum tavsiyem kullanmadığınız kolunuza yapın çünkü ağrı oluyor sızlıyor kullanamıyorsunuz.Ayrıca aşı olup olmadığınıda sorun sağlık ocağına