Benim hiç düşüğüm olmadı bir kimyasal gebelik oldu aslinda benim tüm değerler güzel protein s 15 çıkmıştı ama hormon kullanımından 2 ay sonra test yapmışım hormon ilacı kullanılan dönemde test yapılmaması lazımmış bilmiyordum bazı Doktorlar gebelik öncesi coraspin diyor bazıları gerek yok diyor ben gebelik öncesi 1 sene corapsin kullandım ama hamile kaldığım ay kullanmadım testte pozitif görünce tekrar başladım beta değerim artınca iğneye başladık ☺️