Esimelo Merhaba, gebeliğimin 7. Haftasına girdim hamileliğimde tiroid değerim 3.23 çıktı o günden beri kafamda hep soru işareti var ilaç kullanıyorum. Bu durumu yaşayan anneler oldu mu ? Bu süreçte bebeğinize bir zarar oldu mu ?
Canann1601 Esimelo neden zarar olsun ki olmasın diye ilaç kullanıyorsunuz zaten 😊 Benim 4 uzeriydi ilaçla 3 E düştü doğuma kdar da kullanmaya devam edeceğim. Siz de doğuma kdar kullanmaya devam edeceksinizdir büyük ihtimalle
Mevlude_Sahin Esimelo İkinci gebeliğim ikisinde de vardı, hatta gebelik öncesi de vardı ama ilaç kullanmama gerek yoktu. Benim ki 4 küsürlerdeydi 1 ay 1-5 ay yarım ölçü kullandım 3 küsürlere düştü. Haftaiçi tam haftasonu yarım ölçü kullanıyorum ay ortası tekrar kontrolüm var. İlaç kullanımında düşüyor normal bir durum
Yasmnk Esimelo Benimde 5 ye yükselmişti her ay düzenli kan veriyorum ilaç kullanıyorum suanda 1.95 civarında doğuma kadar devam dedi doktorum doğumdan sonrada bi kontrole gel dedi ilaç kullanmak daha iyi kullanmadığın durumda bebekte sağlık sorunlarına yol acabiliyormuş
baab1 Esimelo benim ıkı gebelıgımdede vardı suan kınde 5.54 le ılac kullanmaya başladım 50mg. Ama işe yaramamıs buay bakıldı 5.08 düşmüş dozu yukseltıldı. Bakalım bidahakı ay ne durumda olacak tedırgın olmayın olagan durumlar🌸 yeterkı ılacı kullanın
Esimelo Mevlude_Sahin umarım bebekte bir sorun olmadan sağlıcakla kucağımıza alırız 🌸 yorumunuz için teşekkürler
elifebe80 @Esimelo benim de ikinci gebeliğim ilkinde yüksek çıkmıştı çaresine bakamadan kürtaj oldum hiç gelişmedi . Şimdi hemen kullanmaya başladım çok şükür belli bir seviyede gidiyor 31 haftalık olduk doğuma kadar devam inşallah 😌
elifebe80 Esimelo 6. haftada gitmiştim kese vardı yolk , sac da görüldü ama kalp atışı yoktu 2 hafta sonra tekrar gittim 8+2 de hiç gelişme yoktu hatta ultrasonda zar zor gördü doktorum minicik nokta gibi bişeydi beklesek de fayda etmez dedi maalesef alındı sonra
Esimelo elifebe80 anladım 😢 2 gün sonra bende kalp atışı için gideceğim aklımda soru işareti kalmadı teşekkür ederim sağolun
Esimelo Yasmnk sabah aç karnına içiyorum bende ilacı fakat foliyot verdi birde doktor içeriğinde demir iyot folik var yemekten sonra alıyordum biraz araştırdım en az 4 saat sonra almam gerekiyormuş tiroıd ilacı ile demir emilimi zorlaştırıyormuş doktor maalesef söylemedi bunu bana. Siz hangi aralıkta içiyorsunuz ?
elifebe80 Esimelo ne demek 😊 hayırlısyla duyarsınız inşallah ilaç da başlamışsınız bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
Yasmnk Esimelo banada öyle bişey söylemedi aç karnına sabah uyanır uyanmaz alıyorum demir ilacınıda alıyorum arkasına
201520202023 Gebeligimde kalıcı troid hastasi oldum bende degerim 7 falandı 3. Bebeğimi dogurdum hala troid hastasiyim ilaclarini düzenli icersen bisey olmaz Allahin izniyle ilaclarla degerin düşüyor merak etme sadece ac karna ic ve yarim saat bi saat biseyler yeme saglikli doğumlar 🌼
bebegimhayalim Esimelo benimde tiroidim vardı gebelikten önce ama ilaç kullanmiyordum ne zaman ki gebeliği öğrendim 25 mg ile başladık 2 ay sonra 50 mg çıkardı doktorum şuan 2.10 filan bu düzeyde devam ediyor ilacımı aksatmadan duzenli kullanıyorum herhangi Bi sorunumuzda yok çok şükür. Ama kuzenimin haşimato vardı o gebelikte ilaç kullanmadı aksatti vs bebeği yarık dudak olarak doğdu ve doktoru direk tiroit ilaç sormuş dogum yaptıran doktor ondan kaynaklı olabiliyor diye bunu duyduktan sonra daha çok dikkat ediyorum Allah korusun tüm bebisler sağlıklı sıhhatli gelsinler dünyaya inşallah