sonsuzmasalim Mrveozkan dayanilmaz bir sekilde mi? Rahim büyüdügü zaman da agrilar olusabiliyor da ondan soruyorum.
sonsuzmasalim Mrveozkan kanaman yoksa gitmene gerek yok ama eger icini rahat edecekse gidip bi görün tabi. bendede öyle adet sancisi gibi agrilar vardi doktor rahim büyüdügünden oluyor demisti
Aslidmr kanama yada kahve renhi akıntı vArmı diye sorucaktır doktor ara telegomla bilgi al doktorundan yada asistanından
Senbibak Mrveozkan bende de çok fazla Ağrı sancı oluyor doktoruma sorduğum da akıntın kanaman var mı diyor hayır diyorum rahmin büyüyor diyor
Senbibak Mrveozkan bende henüz olmadı bilmiyorum yine de doktorunuza gidin yada arayın acil bişe varsa yönlendirir
Esme1989 Hemen doktora git kuzum lekelenme düşük belirtisidir sakın ihmal etme git gerekli ilaçlarını versin doktor