Meoss 120622Aht suan İcin memnunum doktorum da ıyı ama nerde olursan ol normal dogum olacaksa ebeler yaptırdığı ıcın doktor ıyı de olsa bı ıse yaramıyo
Meoss 120622Aht 7000 bın vermıstı bır arkadaşım sezeryan ıcın sular hastanesıne ama 4. Ayda suan zamlanmış olabilir
Meoss 120622Aht anladım yenı galiba hamileligın ben acıkcası o kadar para vermek istemiyorum bebegımin eksıgını alırım devlette de ıyı insanlar var
120622Aht Meoss 36 haftalık olduk kız ne yenisi bnde senin gibi düşünüyorum yüksek meblayi vermektense
Beratttt Tip fakultesi abdullah tok hocaya 1 ay once sormustum 4500 demisti suan bilmiyor sular akademi onder ercan 12 13 bin falan