Maral2024 Shan077 off aynı durumu yaşıyorum ve çok korkuyorum 6+2 gittim duyulmadı 1 hafta sonra gel dedi duyulmazsa direk kürtaj dedi benm doktorum ama olmucam 8 kadar beklicem inşallah duyarız hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 😞🤲🏻🤲🏻💐
Nur_budak Shan077 benim 6 haftalıkken kesede bebek bile gözükmemişti 8 haftalıkken hem bebeği gördüm hemde kalp atışını duymuştum
Shan077 Nur_budak benim 7+2 de kese boş dedi ama geç döllenme olabilir 1 hafta bekleyelim dedi insallah görürüm kontrolum yarin