Ozge4154 31 haftalık hamileyim erken doğum riskim var rahim incelemesinden dolayı şuan sol bacağıma dünden beri ağrı giriyor dün yatınca geçmişti ama şimdi gene başladı kasığıma vuruyor ağrı resmen nedeni nedir sizce