Nazd1 yani 4 gün gecikmiş olsaydı çok silikte olsa çıkardı dye düşünüyorum cnm çünkü sürekli test yapardım ordan biliyorum bikac gün daha bekleyip testi tekrarla baktın yok kan ver baktın yine yoksa adetin gelmesini bekle hakkında hayırlısı olsun inşallah eğer silik çıktıysa hamilesindir kan vermen gerekir