Benim tavsiyem (benim yaptıklarım)
Doktorunun özellikle tavsiye ettiği bir şey olursa mutlaka yap
(Benimki aşılamadan 36 saat sonra ilişki tavsiye etmişti ihtimali artırıyor diye sende sor)
Yüksek yerlere uzanma
Ağır işler yapma
Ağır kaldırma
İlk birkaç gün çok ayakta kalma
Ceviz, avokado, muz, yumurta ve incir ye
Doktoruna danışarak eğer başlamadıysan takviye (omega, folik asit vs) başla
Sırt üstü değil soluna yatmaya çalış
Dar pantolon, tayt vs giyme kendini sıkıştırma
En önemlisi de kafanı rahat tut ve aşılamadan 14 gün sonrasına kadar test vs yapma
*benim aklıma gelen yaptıklarım, yapmadıklarım bunlar başından geçmiş arkadaşlar da tecrübelerini paylaşsın ki yakın zamanda aşılama olmuş ya da olacak olan arkadaşlar faydalansın…