
Arkadaşlar ilk gebeliğim boş gebelik oldu 8. Haftada kürtaj oldum . Son adet tarihime göre 6+5 hamileyim fakat bugünki ilk kontrolümde 6+1 çıktı. Kalp atışı duyduk çok şükür. Bebeğin küçük çıkması bir sorun teşkil eder mi acaba ?progstan ve kan sulandırıcı verdi bir önceki gebelikten ötürü. Bir de ultrasonu yorumlayabilecek birisi var mo yazanları anlamıyorm hiç