Merhaba sayın anneler.İlk defa yaziyorum buraya baslık olarak,bir hatam olursa affola.Bugun itibariyle 31. Haftaya girmis bulunmaktayim.Ancak ilk uc aydaki gibi mide bulantilarim geri geldi.Sabah kahvaltimi zar zor yapiyorum hergun yemem gereken yogurdumu sutumu icmekte zorlaniyorum midem dönüyor resmen.Bu haftalar icin normal mi bu durum? Doktoruma danismali miyim sizce? Bebegimin kilosu en son cuma gunu gittigimizde 1.550 idi.Kilo alamayacak bu sorundan diye cok korkuyorum zaten tansiyon hastasiyim fikirlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim😞