CnsBes Merhaba, adetime 5gun var bugün normal kaset test yaptm negatif çıktı bu şekilde yapıp pozitife dönen var mi
Sennnnnnn CnsBes negatif büyük ihtimalle adet olacaksınız dir geç döllenme çok nadir oluyor çünkü yine de hakkınız da hayırlısı olsun kan tahlili zaten kesin sonuç verir
Aybarssmom_ Normal testler yanıltabilir ben regl olacağım gün yaptığımda silik çizgi vardı, erken gebelik testi deneyin isterseniz birde
CnsBes 1ay önce rahim filmi çekildim bu ay umudum vardı aslında ama , ilk çocuğumdan sonra bir dış gebelik geçirdim sonrasında 6ay korundum sonrasında 6 7 aylık denemede olmadı en son rahim filmi çekildim bir sorun yok ama bakalım beklemedeyim