Cgllay Kızlar merakımdan soruyorum 34. Haftada 2500 üstünde olan bebislerin gelisimi ileriden mi gidiyor oluyor acaba, doktorum bnm bebisim icin gelısımı gayet iyi gününe denk dedi ama sizlerede sormak istedim.
cevikannesi Benim bebeğin kgsu 34. Haftada 2052 idi 🥲 doktor biraz bebeğe kilo aldırıcı şekilde beslenmemi ve istirahat etmemi söyledi, sizlerin gramlara da bakılırsa evet minik kalmış benim kızım🥹
Cgllay cevikannesi muz ve bitter cıkolata önerıyorum size, bol kaşarlı tost. Yanı ben süt ve süt ürünlerinide cok tükettim yogurt hele bi ara cok cnm istiyordu icine salatalık rendeleyip bulgur pilavıyla yiyodum esımde dıyordu kı demek kı onun icindekı bırseyı vucut istiyor bebek benden kalsiyumu alıyormus hatta o dönem dis agrısı baslamıstı
cevikannesi Evet tam yağlı süt çok besliyormuş doğru. Eşime süt aldırdım yoğurt yapacağım, kaşar da aldırdım bol bol yerim inşallah
cevikannesi Hanımlar yavrum 450 gram almış 1 haftada ☺️ 2507 gram çıktı bugün çok şükür, çok dikkat ederek beslendim inşallah böyle devam.. mutluluğumu paylaşmak istedim 🥰