Kubrakoc35 6+4 haftalık hamileyim aşırı bulantı ve kusma oluyor prilam kullanıyorum ona rağmen çok kötüyüm . Bulantı için önerileriz varmı kızlar
Busraakay_26 Kubrakoc35 aç bırakma kendini tuzlu çubuk ya da galeta tarzında ye aç kalınca daha çok bulanır miden İnşallah 12.hafta da geçer
Kubrakoc35 Busraakay_26 aç bırakmıyorum yediğimi kusuyorum sonra gidip bi daha yiyorum ama perişan oldum 4 gündür 🤷🏼♀️
Kubrakoc35 Ebru-29 ilaç içün çok erken dedi doktor sonra baktı köyüye gidiyorum prilam yazdı zofer i bi sorarım p daha etkili ilaç sanırım herkes onu öneriyor
Ebru-29 Kubrakoc35 evet evet Allah yaşatmasın kanser hastalarına kemoterapi için veriliyor aynı zamanda da hamilelere. 24. Haftadayim benim hep elimin altında iyiyim ama ani durum için kullanıyorum çok iyi geliyor