kubraytekinayan Bezmialem üniversite hastanesi gidip memnun kaldığınız doktor varmı önerebiliceğiniz ?
Yenianne17 kubraytekinayan bezmialem dragos anadolu yakasındakine gidiyorum Kenan beyden memnunum doğum ücreti 20 bin TL normal sezeryan fark etmiyor
Aybarssmom_ Hangi yerleşkesi? Ben Eyüp Sultan yerleşkesinde Sıdıka hanıma gidiyordum Avrupa yakasından taşınmadan önce