Leylayz aynen bazı doktorlar normal diyo ama Antalya da da şu an bulunduğum şehirde de iki doktorum o şekilde söyledi benim 12-8 çıkınca genelde domtorum tuzu direk kes dedi tansiyonun biraz yüksek demişti. İki hamileliğimde ki doktorlar farklıydı ama ikisi de aynı şeyi söylediği için doğru kabul etmiş oldum. Normalde benim 11-7 falan çıkıyo hamilelikte yğkseliyo