Kızlar yazıp yazmamak arasında kararsız kaldım ama çok tedirgin oldum başıma bişey geldi az önce lavaboya çıktım büyük abdeste peçeteye kan geldi ama arkadanmı öndenmi anlayamadım ama öncesinde iç çamaşırıma falan hiç kan sürünmemiş peçeteyle ön tarafımıda sildim ama hiç bişey gelmedi sonradan çok tedirgin oldum başına gelen varmı böyle bişey yani bi sorun olsa kan gelmeye devam edermi sonrasındada baktım yine iç çamaşırıma sürünen bi kan falan yok