Selam hanımlar bugun kontrolüm vardı doktora gittim nstye baglandım 38+4 haftalığım biraz sancım çıkmış ama bende okadr belirti yok ara sıra kasılma oluyo doktor çatı muaynesi yapmıcaktı dedi genelde sancı oldugunda yapıyoruz ben dedim bi yapın dedim dedi istersen yapalım muayne etti alttan AA dedi 5 cm açılman varmış istersen bugün yatısını yapalım 3 saate doğurtutım seni diye bende kararsız kaldım duygulamdım bir an 2 cocugum da var bu 3. Gebrliğim bende yarın için yatıs yapıxam kilosuda 3200 dedi sizce yarın yatısımı yapıyımı bekliyimi ablamlar yap diyo 😏