Flzzzzzz Haticeeee27 beni 20. Haftada aradı sağlık Ocağı ama daha geç çağıranlarda oluyormuş ben 20. Haftada vuruldum görümcem 15. Haftada demekki bunun zamanı yok 🤷♀️
Derinnmom Haticeeee27 evet çağırdılar, 1 ay arayla her iki dozu da yaptırdım. Beni 7.haftada aramışlardı sağlık ocağı
nunusmom Haticeeee27 çağırmadılar bni işeme de geldi doğrusu bn ilk gebeliğimde yaptırmadım bi sıkıntı yaşamadım şimdi de yaptırmayı düşünmüyorum 😊
Misskokulumm Haticeeee27 Flzzzzzz Cicekcim kızlar sağlık ocağı bazen aramayı unutuyor 21. Haftada ilk dozu vurdurabilirsiniz 2.doz da ilk dozdan sonra en az 4 hafta geçmesi lazım yani 2.dozda 25 ya da 26 haftada oluyor ben ilkini 21 de ijnci dozu 25.haftada oldum
Misskokulumm Haticeeee27 ilk dozda baya ağrı oldu kolumda üstüne yatamadım kolumu yukarı kaldıramamıştım ama 2 gün sürüyor ikinci doz bi tık daha az ağrı yapmıştı
Feyzabeyoglu Haticeeee27 bebek hareketlerini hissetmeye başlayınca siz kendiniz gidin asi icin geldim deyin.