Kızlar ne yapacağımı bilemiyorum sabahdan beri sol kasıgım ağrıyor uyudum uyandım biraz ağrısı azaldı ama hala devam ediyor uzanınca da geçmiyor ilk defa kasık ağrısı yaşıyorum 26+4 haftalık gebeyim ayın 17 de doktor randevum var siz nasıl baş ediyorsunuz normal mi bu ağrı