Deletedmom_85 canım canım canım güzel anniiii 😍😍 nasılsın ne kadarlık oldu bebiş cinsiyeti ne cinsiyetiiiii 🫠🥰
Bak şimdi online ve mağaza farkı epey var arada bi mağazaya uğra derim anlık kasa indirimleri var inanır mısın 2li tommee tippee emzigi 6 tlye aldım 😅 şimdiiiii iki bebis annesi olarak seninle tecrübelerimi paylaşayım eğer evinde kurutma makinası varsa 4 takım hastane çıkışından fazla alma ve bedenleri 0-3 ay olsun
Bolca ağız mendili al emzirirken yada mama verirken kustugu zaman epey yardımcı oluyor hadi o an işine yaramadı büyüdükçe ter bezi olarak da kullanabiliyorsun ben şimdi oğlumun ensesine sırtına falan koyuyorum mesela emerken çok terliyor iç zıbınlarını çok çok al en az 8 10 tane olsun oda 0-3 ay olsun geri kalan herseyi büyük al illaki büyüyüp giyecek ama küçülenleri birdaha kullanamaz öyle düşün ben 0-3 ay olanları 3 aylık olana kadar giydirdim sonra 6-9 ay olanlar bize olmaya başladı çok minik büyük gelse bile oğlumun boyu uzun çok güzel taşıdı küçük adamım 0-1 hiç alma bende kızımda acemiydim bilmiyordum üstüne tam olsun dedim 1 hafta bile kullanamadı boyu hemencecik uzuyor kuzucukların
E bebekte kalıplar küçük değil tam ay yaş orantılı