Aslanhanmom bende 47 kiloyla hamile kaldım şuan 62 kiloyum. 37.haftamdaym.Göbeğimde hiç çatlak yok. Gögusümde birde bacaklarımda bi kaç tane çıktı. Aktardan yağ karışımı almıştm. Düzenli kullanamadım ama yine de işe yaradığını düşünüyorum. Bence ne kullandığınızın önemi yok. Nemlendirici özelliği olsun yeter. Bide biraz vücudunuza bağli. İç karnınız genişse çok çatlağınız olmas.