baby58 Ben 8-9’uncu haftalarımda olmuştum. Adet bitimindede o tarz lekelenmem olurdu. Gebelikte görünce doktora koştumm, kalbine baktılar çok şükür bi sıkıntı yok, yerleşme kanamasıdır dedi ve progstn fitil verdi. Vajinadan 2-3 gün kullandım sonra kendi isteğimle ilacı bıraktım.. Kahverengimsi akıntıysa yerleşme kanaması olabilirr 👼