16+3 günlük hamileyim, 5 gündür geçmeyen öksürüğüm var zencefil bal, nane limon, ıhlamur,mandalina,limon hepsini denedim ama bana mısın demiyor aynı zamanda burnum da tıkalı ve akmıyor. Artık öksürmekten sırt kemiklerim ağrıyor üstüne yatamıyorum, bugün doktora gittim henüz akintin var dedi, agumentin ve prospan şurup verdi ne yapacağım bilmiyorum daha önce içen kullanan var mı daha geçen ay klamoks kullanmıştım bebeğime bişey olacak diye korkuyorum 😔