zynpkrhsn1 benimde yarın sabah sezaryenim var biyandan kavuşcağim icin cok mutluyum bi yandan arkamda oğluşum var ona içim buruk bi yandan zor geçen hamileliğimin zaferini yarın kazanmış olmanın büyük mutluluğu var hislerim çok karışık 🤗 Sağsalim kavuşmalarımız olsun inşallah 🙏