Kaçıncı haftadasınız? Haftaya göre yorum yapmak daha mantıklı. Ben 37+6dayım ve o batmalar sıklaştı, hatta batma olmasın diye bazen göbeğime elimle destek veriyorum 😅 doktorun bugün söylediğine göre iyice kanala yerleşmeye başlamış benimki, o yüzdenmiş 🥰