Merhaba anneler 31+4 haftalık gebeyim ama bebeğimin gelişimi 29+3 de kaldı plesantam yaşlandı suyum yok denecek kadar az kan akışı ve solunum devam ettiği için karnımda kalmaya devam ediyor buna benzer durumu yaşayan var mı bebeği sezaryen ile doğurup yaşayan var mı