15 haftalık hamileyken gittim Dr a cinsiyetine baktı ikiz kere erkeğe benziyor dedi 18+1 günlük hamilwyim bugün de gittim baktı bı turlu goremedi kordonu uzun önüne gelmiş Felak dedi ama erkeğe benziyor dedi . Bir türlü ogrenemedim cinsiyetini daha hiç bir şey alamadım bebegime çok canım sıkıldı .